Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa ja mainokset kiinnostavia, Sanoma yhteistyökumppaneineen käyttää evästeitä. Jatkamalla lukemista hyväksyt evästeet. Lisätietoja
Takaisin

Sosiaalisen median trendit 2016

AT SOmetrendit 301215.jpg

Digitaalisen markkinoinnin ajatushautomo Kurio selvitti miltä sosiaalinen media näyttää vuonna 2016.

Markkinoinnin näkökulmasta ajateltuna sana sisältömarkkinointi tullaan unohtamaan vuonna 2016, kun taas reaaliaikaisista videopalveluista tullaan puhumaan entistä enemmän.  Sosiaalinen media on suurten myllerrysten alla. Sosiaalisuus tulee muuttamaan markkinoinnin lisäksi muitakin liiketoiminnan alueita, kuten myyntiä.

Some-markkinoinnin näkökulmasta katsottuna merkittävää kehitystä tapahtuu niin markkinoinnissa, sisällöntuotannossa, myynnissä, asiakaspalvelussa kuin kanavavalinnoissakin.

Video vahvistaa asemiaan. Some arkipäiväistyy ja yhdistyy entistä enemmän osaksi normaalia arkea - ja myös markkinointitoimenpiteitä. Sisällöntuotannossa uskotaan videon voimaan. Perinteisten videoiden lisäksi reaaliaikaiset videopalvelut, kuten Periscope lisäävät suosiotaan. Snapchatin tyyliset palvelut vahvistavat asemaansa. Some realiaikaistuu edelleen.

Asiantuntijoiden mukaan somen myyntipaikoista tulee ensi vuonna yhä enemmän kauppapaikkoja. Erilaisista some-palveluista asiantuntijat uskovat Google+:n, Ellon ja Tsun painuvan unholaan vuoden 2016 aikana.

Lähde: Kurio

LISÄÄ AIHEESTA

07.11.2016
VASTUULLINEN KESÄDUUNI ALKAA TAAS
09.12.2016
SOITA ENNEN HAKEMUSTA
09.12.2016
TYÖNHAKU ON KOVAA TYÖTÄ

Etsi työpaikkaa