Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa ja mainokset kiinnostavia, Sanoma yhteistyökumppaneineen käyttää evästeitä. Jatkamalla lukemista hyväksyt evästeet. Lisätietoja
Takaisin

Account Manager

Elinar Oy Ltd Quezon City

Kasvava ohjelmistotalo etsii asiakasvastaavaa

Nautitko itsenäisestä työskentelystä? Motivoiko sinua luottamuksellisten asiakassuhteiden rakentaminen? Haluamme tarjota sinulle uusia haasteita vakaasti kasvavassa, tekoälyyn keskittyvässä ohjelmistotalossa. Elinar on ihmiskeskeinen yritys, joka toimii johtavien IBM-teknologioiden ja tekoälyn parissa. Nyt B2B-tiimimme etsii kokenutta asiakasvastaavaa (Account Manager).

Olemmeko hyvä mätsi?

Ensisijaisesti haluamme toivottaa tervetulleeksi joukkoomme innostuneen henkilön, jolla on kiinnostusta tehdä pitkän tähtäimen myyntityötä alallamme. Sinulla on myös kyky saada päätöksentekijät puolellesi. Tärkeintä on, että olet aktiivinen, tunnistat asiakkaan tarpeet ja onnistut kaupanteossa. Elinarin historia juontaa juurensa 25 vuoden päähän ja liiketoimintamme on hyvin vakiintunutta Pohjoismaissa. Tarjoamme sinulle jännittävän ja haastavan roolin - sinulla on mahdollisuus kehittää itseäsi työskennellessäsi viimeisimpien teknologioiden ja tekoälyyn erikoistuneiden sisällönhallinta-ammattilaisten kanssa. Rooli myyntitiimissämme on kokopäivätyö, ja voit tehdä sitä missä tahansa asutkin. Työnkuvaan sisältyy säännöllistä, muttei päivittäistä matkustelua asiakastapaamisiin ja tapahtumiin lähinnä pääkaupunkiseudulla, joten toivomme sinulla olevan matkustusvalmiutta lyhyelläkin varoitusajalla.

Asiakasvastaavana autat asiakkaitamme muuttamaan heidän datansa liiketoiminta-arvoksi tekoälyavusteisten sisällönhallintaratkaisuidemme ansiosta. Näin varmistat kasvumme olemassaolevien asiakkaiden parissa. Tässä roolissa tulet tekemään tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa varmistaaksesi, että tiimimme ylittää heidän odotuksensa ja tavoitteensa. Keskitymme suuryrityksiin ja julkiseen sektoriin, joten sinulle on eduksi, mikäli tunnet vähintään toisen näiden ryhmien ostoprosesseista. Arvostamme aiempaa kokemusta asiakassuhteiden hoitamisesta ja rakentamisesta. Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen kielen taito on välttämätöntä, ja arvostamme hyvää englannin kielen taitoa. Muu kielitaito on hyödyksi. (IBM:n tuotteiden tunteminen on iso plussa, muttei välttämätöntä.)

Työskentely Elinarissa

Työntekijämme nauttivat joustavasta työskentelykulttuurista ja hyvästä tiimihengestä. Haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi joka tasolla. Pääkonttorimme on Porissa ja meillä on sivukonttorit Ruotsissa ja Norjassa. Asiantuntijamme matkustavat tarvittaessa, joten et työskentele yksin - vaikkakin yrityksemme arvot ja käytännöt mahdollistavat täysipainotteisen etätyön. Meillä on vahva kokemus sisällönhallinnasta vuodesta 1994 saakka, ja käymme kauppaa maailmanlaajuisesti.

Hakeminen

Lähetä hakemus asiakasvastaavan tehtävästä palkkatoiveesi ja CV:n kanssa suomeksi tai englanniksi osoitteeseen: careers(at)elinar.com. Käsittelemme hakemukset saapumisjärjestyksessä ja kutsumme sopivimmat haastatteluun. Palkkaamme sopivan hakijan heti sellaisen löydettyämme. Keskustelemme mielellämme lisää käytännön asioista henkilökohtaisesti kanssasi, ota siis rohkeasti yhteyttä!
WWW-osoitehttp://www.elinar.com
YhteystiedotLisätietoja tehtävästä:
Mikko Hörkkö
+358 40 557 6952
Työpaikan osoiteTyö useassa osoitteessa tai etätyö
PalkkausSopimuksen mukaan
Työkokemusyli 5 vuotta
Työ alkaaSopimuksen mukaan
Työaikakokoaikatyö
Työn kestoyli 12 kuukautta
Jätä hakemuscareers@elinar.com
Ilmoitus jätetty15.04.2020
Ilmoitusnumero10325460

Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto

116 päivää sitten

Hae työpaikkaa

Katso myös nämä paikat:

Takaisin