Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa ja mainokset kiinnostavia, Sanoma yhteistyökumppaneineen käyttää evästeitä. Jatkamalla lukemista hyväksyt evästeet. Lisätietoja
Takaisin

Customer Care Center Manager

Siemens Osakeyhtiö Espoo

Siemens Healthcare Oy hakee päällikköä Customer Care Centeriin vakituiseen työsuhteeseen Espooseen. Asiakkaitamme ovat yliopisto- ja keskussairaalat, terveyskeskukset, laboratoriot sekä yksityiset terveydenhuoltopalvelujen tuottajat. Hae mukaan rentoon tiimiin, jos omaat vahvat taidot B2B asiakaspalvelun johtamisesta esimerkiksi terveysteknologian parista tai IT-alalta.

Siemens Healthineers on johtava terveysteknologiayritys, jonka ydinosaamista ovat diagnostinen kuvantaminen ja laboratoriodiagnostiikka. Yhtiö kehittää aktiivisesti myös digitaalisia terveyspalveluitaan sekä terveydenhuollon konsultointipalveluja. Talousvuonna 2019, joka päättyi 30. syyskuuta 2019, Siemens Healthineersin liikevaihto ylsi 15,2 miljardiin euroon ja yhtiön oikaistu liikevoitto oli 2,5 miljardia euroa. Yhtiöllä on maailmanlaajuisesti noin 52 000 työntekijää, joista Suomessa, Latviassa, Virossa ja Liettuassa noin 120. Lue lisää yrityksestä osoitteessa www.siemens-healthineers.com/fi.

Mitkä ovat ensisijaiset vastuualueeni?

Customer Care Center (CCC) tiimin tehtävänä on palvelupyyntöjen kirjaukset sekä huoltokäyntien suunnittelu ja koordinointi yhdessä asiakkaan ja huoltohenkilökunnan kanssa. Lisäksi tehtäviin kuuluu asiakaspalvelua sekä tuki- ja palvelupyyntöihin vastaamista sekä varaosalogistiikkaa. Haluamme yhdessä varmistaa, että tarjoamme asiakkaillemme parhaat mahdolliset ratkaisut ja palvelut terveydenhuollon alalla.

Vastuullasi on CCC tiimin operatiivisena ja henkilöesimiehenä toimiminen. Osallistut myös itse operatiiviseen IT asiantuntija toimintaan.

Mitä minulta edellytetään suoriutuakseni tehtävästä?

Odotamme sinulta aktiivista työotetta ja halua oppia uutta. Olet kiinnostunut terveydenhuoltoalasta sekä koordinointiin ja tiimin johtamiseen liittyvistä työtehtävistä. Henkilönä olet huumorintajuinen ja ulospäinsuuntautunut. Vaikka töitä tehdäänkin suurella ammattitaidolla ja sitoutumisella, rempseä huumori sekä positiivinen ilmapiiri kuuluvat päivittäiseen työntekoon!

Jos sinulla on terveydenhuollon IT osaamista katsomme sen eduksi.
Raportoit suoraan Customer Services tiimin palvelujohtajalle.

Mitä muuta minun tarvitsee tietää?

Meillä pääset työskentelemään monipuolisessa roolissa osana kansainvälistä tiimiä mielenkiintoisella ja nopeasti kehittyvällä terveydenhuollon alalla. Tarjoamme monipuolisen näkymän globaalin yhtiön uusiin mahdollisuuksiin, joita digitalisaatio tuo mukanaan terveydenhuollon alalle sekä osaavan kansainvälisen asiantuntijaorganisaation tuen. Tarjoamme isona yhtiönä hyvät mahdollisuudet itsensä kehittämiseen sekä yhtiön sisällä kehittymiseen niin Suomen sisällä kuin kansainvälisestikin.

Hakeminen

Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä, Lisätietoja varten, otathan yhteyden rekrytoivaan esimieheemme: Teemu Rantanen, Country Head Customer Services, +358 500 408 973 tiistaisin ja torstaisin klo. 8.30 - 9.30.

Luo itsellesi henkilökohtainen hakijaprofiili ja lähetä hakemuksesi 24.7.2020 mennessä. Haastattelut suoritetaan viikoilla 32-33.
WWW-osoitehttp://www.siemens.fi
YhteystiedotLotta Lehmusvuori, Puh: +46 70728 1380, lotta.lehmusvuori@siemens.com
Työpaikan osoiteTarvonsalmenkatu 19, 02600 ESPOO
PalkkausSopimuksen mukaan
Työ alkaaSopimuksen mukaan
Työaikakokoaikatyö
Työn kestoyli 12 kuukautta
Haku päättyy24.07.2020 klo 23:00
Hakulomakkeen WWW-osoitehttps://jobs.siemens.com/jobs/214958?lang=en-us&previousLocale=en-US
Ilmoitus jätetty30.06.2020
Ilmoitusnumero10388228

Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto

9 päivää sitten

Hae työpaikkaa

Katso myös nämä paikat:

Takaisin