Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa ja mainokset kiinnostavia, Sanoma yhteistyökumppaneineen käyttää evästeitä. Jatkamalla lukemista hyväksyt evästeet. Lisätietoja
Takaisin

Asiakasneuvoja, Oulu, 3 paikkaa

Valtio Oulu

Verohallinnossa teet työtä suomalaisen yhteiskunnan hyväksi monipuolisissa yhteistyöverkostoissa ja projekteissa. Olet arvostettu jäsen uudistuvassa asiantuntijaorganisaatiossa, jossa sinua kannustetaan kehittymään. Sinuun luotetaan ja osaamistasi arvostetaan.

Arvostamme työntekijöissämme luovia ongelmanratkaisutaitoja, kykyä muuttua ja oppia uutta, itseohjautuvuutta ja itsensä johtamista, yhteistyö-, verkostoitumis- ja asiakaspalvelutaitoja, hyvää tiedonhallintaa ja kokonaisuuksien hahmottamista. Haluamme auttaa myös sinua kehittämään näitä puolia itsessäsi.

Valtakunnallinen Asiointiyksikkö (ASY) vastaa henkilö- ja yhteisöasiakkaiden asiakaspalvelusta ja Verohallinnon asiakaspalvelun kehittämisestä. Asiointiyksikkö on joustava ja luotettava asiakaspalvelun osaaja ja helposti lähestyttävä yhteistyökumppani. Asiointiyksikössä kehitetään yhdessä asiakaspalvelua sekä osaavia ja viihtyisiä työyhteisöjä, joissa on mahdollisuus kasvaa asiakaskohtaamisen rautaiseksi ammatilaiseksi mielenkiintoisten verotuskysymysten parissa. Yksikön vastuulla on vuositasolla noin kaksi miljoonaa (2 000 000) asiakaspuhelua sekä 400 000 käyntiasiointia. Lisäksi yksikkö tarjoaa monikanavaisia verkkopalveluita. Yksikkö toimii yhdeksällä paikkakunnalla ja sen palveluksessa on noin 400 henkilöä.

Tehtävän kesto: Vakinainen, tehtävä alkaa 1.4.2019
Työaikamuoto: Virastotyöaika
Työpaikkojen lukumäärä: 3
Hakuaika päättyy: 23.1.2019  16:15
Virka on viraston yhteinen.

Työpaikan tiedot: Asiointiyksikkö, Oulu, Torikatu 34 B, 90101 Oulu

Viran/tehtävän kuvaus:

Oletko energinen asiakaspalvelun ammattilainen? Nautitko asiakkaiden kohtaamisesta ja neuvomisesta? Oletko halukas oppimaan verotuksesta?

Asiointiyksikön asiakasneuvojana pääset työskentelemään Verohallinnon asiakaspalvelun etujoukkoihin! Tehtävänäsi on neuvoa ja ohjata asiakkaitamme palvelukonseptimme mukaisesti. Palvelukanaviimme kuuluu sekä modernit että perinteiset kanavat. Neuvomme asiakkaitamme puhelimessa, chatissä ja verotoimistojen käyntiasioinnissa sekä itsepalvelualueilla. Asiakaspalvelutyön ohella työviikkoosi kuuluvat myös oman osaamisen ylläpitäminen itseopiskelulla ja koulutuksilla sekä oman ryhmän viikkopalavereihin osallistuminen.

Työskennellessäsi Verohallinnossa pääset kehittymään asiakaspalvelun ammattilaisena ja oppimaan verotuksesta. Energisen työyhteisömme lisäksi tarjoamme sinulle työsuhde-etuja liikunnan, kulttuurin, työmatkan ja lounaan saralla.

Säädetyt kelpoisuusvaatimukset:

Kelpoisuusehtona valittavalta henkilöltä edellytetään suomen tai ruotsin kielen hyvää suullista ja kirjallista taitoa. (Valtioneuvoston asetus Verohallinnon virkamiehiltä vaadittavasta kielitaidosta (1052/2009) 2.1 §).
Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan

Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.

Lähde: valtio.fi

10 päivää sitten

Hae työpaikkaa

Katso myös nämä paikat:

Takaisin