Jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa ja mainokset kiinnostavia, Oikotie yhteistyökumppaneineen käyttää evästeitä. Jatkamalla lukemista hyväksyt evästeet. Lisätietoja
Takaisin

Asiantuntija, OMA-valmentaja, Pirkanmaan työllisyyden kuntakokeilu, Ylöjärvi

Valtio pirkanmaan

Työ- ja elinkeinopalvelut (TE-palvelut) on työ- ja elinkeinoministeriön hallinnonalaan kuuluva, työnantajia ja työnhakijoita palveleva paikallishallinnon viranomainen. TE-palvelut järjestetään asiakkaiden palvelutarpeiden mukaisesti. TE-palveluissa keskitytään tukemaan työnhakijoiden nopeaa työllistymistä, parantamaan osaavan työvoiman saatavuutta ja turvaamaan yritysten toimintaedellytyksiä.

Pirkanmaan TE-toimisto on yksi 15:sta alueellisesti toimivasta TE-toimistosta, jotka tarjoavat TE-palveluita omalla toiminta-alueellaan.

Tehtävän kesto: Määräaikainen, tehtävä alkaa 1.2.2022, tai sopimuksen mukaan. Koeaika 3 kk.. Päättyy 31.7.2022.
Määräaikaisuuden syy: Määräaikaisuuden syy: Sijaisuus.
Työaikamuoto: Virastotyöaika. Liukuva työaika.
Työpaikkojen lukumäärä: 1
Hakuaika päättyy: 26.1.2022  16:15

Työpaikan tiedot: Pirkanmaan TE-toimisto, Pirkanmaan kuntakokeilu, Ylöjärvi, Rauhalantie 2, 33470 YLÖJÄRVI

Viran/tehtävän kuvaus:

Pirkanmaan TE-toimistoon haetaan asiantuntijaa määräaikaiseen tehtävään ajalla 1.2.2022-31.7.2022. Kyseessä on sijaisuus. Tehtävä sijoittuu Pirkanmaan työllisyydenhoidon kuntakokeiluun OMA-valmentajan tehtäviin, ja tehtävän sijoituspaikka on Ylöjärvi.

Asiantuntijan tehtävänä on kokeilulain ja kuntakohtaisen toimintamallin mukaisten palveluprosessien toteuttaminen yhdessä kunnan työllisyydenhoidon henkilöstön kanssa. Palveluprosessi sisältää tieto- ja neuvontapalvelut, palvelutarpeen arvioinnin, työllistymissuunnitelman tai sitä korvaavan suunnitelman laatimisen, kokeilulain mukaisten palvelujen toteuttamisen sekä palveluihin ohjaamisen ja työllistymissuunnitelman toteutumisen seurannan huomioiden kunnan ekosysteemin ja siinä tarjottavat palvelut, joilla edesautetaan asiakkaiden työllistymistä. Tehtävä sisältää neuvonta- ja ohjaustehtäviä sekä yritys- ja verkostoyhteistyötä eri toimijoiden kanssa.

Asiakastyötä tehdään pääosin lähipalveluna, tarvittaessa monikanavaisesti, jolloin asiakkaita palvellaan henkilökohtaisten tapaamisten lisäksi videoyhteyksin, puhelimitse ja verkkopalveluja hyödyntäen. Lisäksi asiakasta ohjataan käyttämään tietoyhteiskunnan tarjoamia digitaalisia työvälineitä.


Lähde: valtio.fi

13 päivää sitten

Hae työpaikkaa

Katso myös nämä paikat:

Takaisin